MATO BALDAI suteikia 24 mėn. kokybės garantiją*. Garantijos galiojimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių perdavimo pirkėjui dienos.
*Juridiniams asmenims garantija negalioja, baldai nėra skirti komerciniam naudojimui.
GARANTIJOS GALIOJIMO SĄLYGOS:
- garantinis aptarnavimas suteikiamas tik pateikus užsakymą patvirtinantį dokumentą ir gamintojo baldų etikečių nuotraukas.
- surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos;
- gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį;
- garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, pirkėjas turi teisę reikalauti iš Pardavėjo vieno iš šių punktų:
- nemokamai pašalinti prekės trūkumus (pataisyti prekę). Mes įsipareigojame atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 60-90 darbo dienų nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje;
- nemokamai pakeisti prekę tinkamos kokybės preke;
- atitinkamai sumažinti kainą;
- vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą sumą (jeigu prekės defektas nėra mažareikšmis).
GARANTIJOS TAIKYMO IŠIMTYS
Siekdami užtikrinti aiškumą, pateikiame situacijas, kada garantija nėra taikoma. Rekomenduojame atidžiai susipažinti su žemiau pateiktomis taisyklėmis, kad išvengtumėte nesusipratimų.
I. Bendra garantijos taikymo išimčių tvarka
Garantija nėra taikoma šiais atvejais:
- Eksploatacijos ir priežiūros pažeidimai:
- Nesilaikoma gaminio naudojimo ar priežiūros instrukcijų.
- Baldai naudojami ne pagal paskirtį (pvz., verslo reikmėms).
- Pakuotės ir transportavimo pažeidimai:
- Prekė pažeista dėl transportavimo ne tam tinkamomis priemonėmis.
- Pristatymo ar atsiėmimo metu buvo pažeista pakuotė.
- Natūralus nusidėvėjimas ir tekstūros pokyčiai:
- Baldų ar medžiagų (natūralios odos, medžio, audinio) nusidėvėjimas ar tekstūros bei atspalvių skirtumai.
- Dėl ekrano savybių, naudojamo apšvietimo ir kitų techninių priežasčių nuotraukoje matomas baldų atspalvis ir atspalvis realybėje gali skirtis.
- Montavimo instrukcijų nesilaikymas:
- Naudoti netinkami įrankiai.
- Baldai surinkti neteisingai.
- Nepranešta pardavėjui apie komplektacijos trūkumus per protingą laiką.
II. Išskirtiniai atvejai – Čiužiniai
Garantija čiužiniams netaikoma šiais atvejais:
- Netinkamas naudojimas ir laikymas:
- Čiužinys laikomas drėgnose patalpose ar netinkamai prižiūrimas.
- Naudojamas ne pagal paskirtį ar neatitinkant priežiūros instrukcijų.
- Natūralus nusidėvėjimas:
- Įprastas dangos sluoksnių, spyruoklių ar apvalkalo susidėvėjimas.
- Mechaniniai pažeidimai ir deformacijos:
- Metalinės konstrukcijos deformacijos dėl lenkimo, transportavimo ar kitokio poveikio.
- Įdubimai nuo nusidėvėjimo, mažesni nei 4 cm.
- Aplinkos poveikis:
- Pažeidimai dėl temperatūros (pvz., naudotas kaip lyginimo paviršius).
- Sanitariniai pažeidimai:
- Bet kokios dėmės, pradegintos skylės ar kiti pažeidimai dėl netinkamo naudojimo.
- Čiužinio antisanitarinė būklė.
- Technologinės savybės:
- Čiužinio aukščio pokyčiai iki 20 mm dėl naudojamų medžiagų tolerancijos.
- Įdubimai, atitinkantys gamybos technologinius parametrus.
- Pirkėjo veiksmai:
- Savarankiškas čiužinio remontas ar konstrukcijos keitimas.
- Naudojimas lovoje be tinkamos atramos (platesnėje nei 120 cm lovoje).
- Asmeniniai poreikiai:
- Garantija netaikoma dėl medicininių indikacijų ar alergijų neatitikimo.
KOKIŲ VEIKSMŲ TURIU IMTIS, PASTEBĖJUS DEFEKTĄ?
Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti el. paštu [email protected]. Atsiųskite raštišką pretenziją ir baldo su defektu foto nuotrauką, kur aiškiai matytųsi pažeidimas, gamintojo baldų etikečių nuotraukas ir Pirkimo-pardavimo sutartį. Pardavėjas per 7 darbo dienas informuos Pirkėją sutartyje nurodytu elektroniniu paštu (arba telefonu) apie atvykimą dėl baldų apžiūros akto surašymo.
Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis: 6.22810 straipsnį "Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties" bei Civilinio kodekso 6.363 nuostatoms "Terminai reikalavimams dėl parduotų daiktų trūkumų pareikšti". Taip pat Mažmeninės prekybos taisyklės, patvirtintos 2001-06-11 Lietuvos respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija).
Prašymą/skundą dėl www.matobaldai.lt e. parduotuvėje įsigytos prekės, galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. [email protected], tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ .